24 jul 2011

Karber Challenge 37

Hola! despues de varios meses pidiendomelo por fin le he podido hacer sus cuadernos a mi hermana, le encantan los cuadernos, para ello he usado dos sellos monisimos de Karber .

Hello!  after several months I've finally been able to make their notebooks to my sister, she loves notebooks, so Iused for my projects Karber digital stamps are super cute lol.



Para mi primer cuaderno he usado Music Leslie y con este participo en el reto de Karber .


For my first notebook I've used Leslie Music and is participating on Karber Challenge.


Para mi segundo cuaderno  he usado Chicky Millie , he creado una funda en la que he colocado un bloc de notas y unos post it  me encanta este sello por que mi hermana siempre me ha llamado pollo y el sello me viene que ni pintado jajajaja.
Outside

Inside



I used for my second notebook   Chicky Millie , I created a case in which I placed a notebook and a post it note I love this stamp because my sister always called me little chicken lol.

Espero que os gusten y gracias por visitarme.

Hope you like it and thanks for stopping by.